AC/DC – Shoot to Thrill (Live at River Plate)

Shoot to Thrill by AC/DC. The official live concert from the Black Ice Tour, River Plate Stadium, Buenos Aires, Argentina on 2nd, 4th and 6th December 2009. Can be found on AC/DC’s ”Live at River Plate” DVD or Blu-ray AC/DC Angus Young – Lead Guitar Malcolm Young – Rhythm Guitar Brian Johnson – Vocals Cliff Williams – Bass Guitar Phil Rudd – Drums Lyrics: All you women who want a man of the street Don’t know which way you wanna turn Just keep a coming And put your hand out to me Cos I’m the one who’s gonna make you burn I’m gonna take you down Down down down So don’t you fool around I’m gonna pull it pull it Pull the trigger Shoot to thrill play to kill Too many women with too many pills, yeah Shoot to thrill play to kill I got my gun at the ready gonna fire at will, yeah I’m like evil, I get under your skin Just like a bomb that’s ready to blow Cos I’m illegal, I got everything That all you women might need to know I’m gonna take you down Yeah down, down, down So don’t you fool around I’m gonna pull it, pull it Pull the trigger Shoot to thrill play to kill Too many women with too many pills Shoot to thrill play to kill I got my gun at the ready gonna fire at will Cos I shoot to thrill and I’m ready to kill I can’t get enough and I can’t get my fill I shoot to thrill play to kill, yeah Pull the trigger, pull it! Pull it, pull it! Pull the trigger! Ah, shoot to thrill play to kill Too many women with too many pills Shoot to thrill play to kill I got my gun at the ready
Video Rating: 4 / 5

download tab here. www.mediafire.com
Video Rating: 4 / 5

49 thoughts on “AC/DC – Shoot to Thrill (Live at River Plate)

  1. Nobody can charge up a crowd like Angus….it must be awesome form where he is standing to see the sea of people bouncing to his licks..the sense of power it has to give him….wow! Long live Angus Young!

  2. If IronMan brought you here…you are welcome….BUT if you just enjoy great music, Well…this guys are Gods.

  3. Argentina, Best fucking crowd ever !
    Algún día tengo que ir a un concierto en Argentina.

  4. Like if Ac/Dc NEEDS TO WRITE A SONG ABOUT THIS FUCKING MIXING MUSIC AND DJS! IT JUST FUCKS THE WHOLE INSTRUMENTAL MUSIC! AC/DC FTW!!!!!

  5. What’s not to like? One of the best bands of all time. People will still watch this in 100 years.

  6. So damn tight here after all the years. How Brian Johnson can still scream at the same pitch and so in tune is amazing.

  7. So what I’ve taken from this video is that, in order to be an amazing guitarist you have to live in a house next to a flaming volcano, along with giant sized komodo dragons, iguanas and various other giant lizards that rampage all over your neighborhood. I don’t know if my body is ready for such training~

  8. hahahaha thats the first time i seen spelling soooo funny, such a funny joke. now moving on.

  9. almost sounds like he’s rockin the single coil, but i think the toggle may be at bridge/middle, if i can see through the fuzziness. But Ibanez RGs are pretty twangy, even with a humbucker at the bridge

  10. i still can’t get over how he never sweeps, just straight up alt picks everything..it’s crazy

  11. Can anyone help me imitate paul’s sound at around 9:22? its one of the best country/ rock sounds ive ever heard. just curious as to what types of patches/ pickups i would need.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *